E. CESUR And A. KÖKSAL AKYOL, "DEHB Tanılı Çocuklara Uygulanan Bireyselleştirilmiş Gelişim Destek Programının Bozukluğun Semptomlarına, Algılama Becerilerine ve Aile İşlevselliğine Etkisinin İncelenmesi," CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL , vol.51, no.2, pp.1073-1103, 2022
CESUR, E. And KÖKSAL AKYOL, A. 2022. DEHB Tanılı Çocuklara Uygulanan Bireyselleştirilmiş Gelişim Destek Programının Bozukluğun Semptomlarına, Algılama Becerilerine ve Aile İşlevselliğine Etkisinin İncelenmesi. CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL , vol.51, no.2 , 1073-1103.
CESUR, E., & KÖKSAL AKYOL, A., (2022). DEHB Tanılı Çocuklara Uygulanan Bireyselleştirilmiş Gelişim Destek Programının Bozukluğun Semptomlarına, Algılama Becerilerine ve Aile İşlevselliğine Etkisinin İncelenmesi. CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL , vol.51, no.2, 1073-1103.
CESUR, ELİFCAN, And AYSEL KÖKSAL AKYOL. "DEHB Tanılı Çocuklara Uygulanan Bireyselleştirilmiş Gelişim Destek Programının Bozukluğun Semptomlarına, Algılama Becerilerine ve Aile İşlevselliğine Etkisinin İncelenmesi," CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL , vol.51, no.2, 1073-1103, 2022
CESUR, ELİFCAN And KÖKSAL AKYOL, AYSEL K. . "DEHB Tanılı Çocuklara Uygulanan Bireyselleştirilmiş Gelişim Destek Programının Bozukluğun Semptomlarına, Algılama Becerilerine ve Aile İşlevselliğine Etkisinin İncelenmesi." CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL , vol.51, no.2, pp.1073-1103, 2022
CESUR, E. And KÖKSAL AKYOL, A. (2022) . "DEHB Tanılı Çocuklara Uygulanan Bireyselleştirilmiş Gelişim Destek Programının Bozukluğun Semptomlarına, Algılama Becerilerine ve Aile İşlevselliğine Etkisinin İncelenmesi." CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL , vol.51, no.2, pp.1073-1103.
@article{article, author={ELİFCAN CESUR And author={AYSEL KÖKSAL AKYOL}, title={DEHB Tanılı Çocuklara Uygulanan Bireyselleştirilmiş Gelişim Destek Programının Bozukluğun Semptomlarına, Algılama Becerilerine ve Aile İşlevselliğine Etkisinin İncelenmesi}, journal={CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL}, year=2022, pages={1073-1103} }