E. S. Gündoğdu And İ. B. Güldenoğlu, "Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Dil Bilimsel Açıdan Karşılaştırılması," Turkish Journal of Special Education Research and Practice , vol.2, no.1, pp.1-26, 2020
Gündoğdu, E. S. And Güldenoğlu, İ. B. 2020. Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Dil Bilimsel Açıdan Karşılaştırılması. Turkish Journal of Special Education Research and Practice , vol.2, no.1 , 1-26.
Gündoğdu, E. S., & Güldenoğlu, İ. B., (2020). Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Dil Bilimsel Açıdan Karşılaştırılması. Turkish Journal of Special Education Research and Practice , vol.2, no.1, 1-26.
Gündoğdu, EMİNE, And İSA BİRKAN GÜLDENOĞLU. "Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Dil Bilimsel Açıdan Karşılaştırılması," Turkish Journal of Special Education Research and Practice , vol.2, no.1, 1-26, 2020
Gündoğdu, EMİNE S. And Güldenoğlu, İSA B. . "Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Dil Bilimsel Açıdan Karşılaştırılması." Turkish Journal of Special Education Research and Practice , vol.2, no.1, pp.1-26, 2020
Gündoğdu, E. S. And Güldenoğlu, İ. B. (2020) . "Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Dil Bilimsel Açıdan Karşılaştırılması." Turkish Journal of Special Education Research and Practice , vol.2, no.1, pp.1-26.
@article{article, author={EMİNE SELCEN GÜNDOĞDU And author={İSA BİRKAN GÜLDENOĞLU}, title={Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Dil Bilimsel Açıdan Karşılaştırılması}, journal={Turkish Journal of Special Education Research and Practice}, year=2020, pages={1-26} }