B. Güldenoğlu Et Al. , "Effects of phonological awareness skills on reading and reading comprehension: A longitudinal study Sesbilgisel farkındalık becerilerinin okuma ve okuduğunu anlama üzerindeki etkisi: Boylamsal bir çalışma," Elementary Education Online , vol.15, no.1, pp.251-272, 2016
Güldenoğlu, B. Et Al. 2016. Effects of phonological awareness skills on reading and reading comprehension: A longitudinal study Sesbilgisel farkındalık becerilerinin okuma ve okuduğunu anlama üzerindeki etkisi: Boylamsal bir çalışma. Elementary Education Online , vol.15, no.1 , 251-272.
Güldenoğlu, B., Kargın, T., & Ergül, C., (2016). Effects of phonological awareness skills on reading and reading comprehension: A longitudinal study Sesbilgisel farkındalık becerilerinin okuma ve okuduğunu anlama üzerindeki etkisi: Boylamsal bir çalışma. Elementary Education Online , vol.15, no.1, 251-272.
Güldenoğlu, İSA, Tevhide Kargın, And CEVRİYE ERGÜL. "Effects of phonological awareness skills on reading and reading comprehension: A longitudinal study Sesbilgisel farkındalık becerilerinin okuma ve okuduğunu anlama üzerindeki etkisi: Boylamsal bir çalışma," Elementary Education Online , vol.15, no.1, 251-272, 2016
Güldenoğlu, İSA B. Et Al. "Effects of phonological awareness skills on reading and reading comprehension: A longitudinal study Sesbilgisel farkındalık becerilerinin okuma ve okuduğunu anlama üzerindeki etkisi: Boylamsal bir çalışma." Elementary Education Online , vol.15, no.1, pp.251-272, 2016
Güldenoğlu, B. Kargın, T. And Ergül, C. (2016) . "Effects of phonological awareness skills on reading and reading comprehension: A longitudinal study Sesbilgisel farkındalık becerilerinin okuma ve okuduğunu anlama üzerindeki etkisi: Boylamsal bir çalışma." Elementary Education Online , vol.15, no.1, pp.251-272.
@article{article, author={İSA BİRKAN GÜLDENOĞLU Et Al. }, title={Effects of phonological awareness skills on reading and reading comprehension: A longitudinal study Sesbilgisel farkındalık becerilerinin okuma ve okuduğunu anlama üzerindeki etkisi: Boylamsal bir çalışma}, journal={Elementary Education Online}, year=2016, pages={251-272} }