H. K. ZENGİN, "Federal Almanya’daki İlkokul (1.-4. Sınıflar) ÇocuklarlaFelsefe Dersi (Philosophieren mit Kindern) ÖğretimProgramının Değer Eğitimi Açısından İncelenmesi," İlahiyat Tetkileri Dergisi , no.53, pp.287-303, 2020
ZENGİN, H. K. 2020. Federal Almanya’daki İlkokul (1.-4. Sınıflar) ÇocuklarlaFelsefe Dersi (Philosophieren mit Kindern) ÖğretimProgramının Değer Eğitimi Açısından İncelenmesi. İlahiyat Tetkileri Dergisi , no.53 , 287-303.
ZENGİN, H. K., (2020). Federal Almanya’daki İlkokul (1.-4. Sınıflar) ÇocuklarlaFelsefe Dersi (Philosophieren mit Kindern) ÖğretimProgramının Değer Eğitimi Açısından İncelenmesi. İlahiyat Tetkileri Dergisi , no.53, 287-303.
ZENGİN, HALİSE. "Federal Almanya’daki İlkokul (1.-4. Sınıflar) ÇocuklarlaFelsefe Dersi (Philosophieren mit Kindern) ÖğretimProgramının Değer Eğitimi Açısından İncelenmesi," İlahiyat Tetkileri Dergisi , no.53, 287-303, 2020
ZENGİN, HALİSE K. . "Federal Almanya’daki İlkokul (1.-4. Sınıflar) ÇocuklarlaFelsefe Dersi (Philosophieren mit Kindern) ÖğretimProgramının Değer Eğitimi Açısından İncelenmesi." İlahiyat Tetkileri Dergisi , no.53, pp.287-303, 2020
ZENGİN, H. K. (2020) . "Federal Almanya’daki İlkokul (1.-4. Sınıflar) ÇocuklarlaFelsefe Dersi (Philosophieren mit Kindern) ÖğretimProgramının Değer Eğitimi Açısından İncelenmesi." İlahiyat Tetkileri Dergisi , no.53, pp.287-303.
@article{article, author={HALİSE KADER ZENGİN}, title={Federal Almanya’daki İlkokul (1.-4. Sınıflar) ÇocuklarlaFelsefe Dersi (Philosophieren mit Kindern) ÖğretimProgramının Değer Eğitimi Açısından İncelenmesi}, journal={İlahiyat Tetkileri Dergisi}, year=2020, pages={287-303} }