M. ÖZER Et Al. , "Markaya Bağlanmanın Karanlık Tarafı: Dürtüsel Satın Alma Yoluyla Negatif Kişisel İyi Oluşa Götüren Kritik Aracılar," 26. Pazarlama Kongresi , Kırşehir, Turkey, 2022
ÖZER, M. Et Al. 2022. Markaya Bağlanmanın Karanlık Tarafı: Dürtüsel Satın Alma Yoluyla Negatif Kişisel İyi Oluşa Götüren Kritik Aracılar. 26. Pazarlama Kongresi , (Kırşehir, Turkey).
ÖZER, M., BURAN, İ., GENÇ, E., & ÖZER, A., (2022). Markaya Bağlanmanın Karanlık Tarafı: Dürtüsel Satın Alma Yoluyla Negatif Kişisel İyi Oluşa Götüren Kritik Aracılar . 26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Turkey
ÖZER, MEHMET Et Al. "Markaya Bağlanmanın Karanlık Tarafı: Dürtüsel Satın Alma Yoluyla Negatif Kişisel İyi Oluşa Götüren Kritik Aracılar," 26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Turkey, 2022
ÖZER, MEHMET Et Al. "Markaya Bağlanmanın Karanlık Tarafı: Dürtüsel Satın Alma Yoluyla Negatif Kişisel İyi Oluşa Götüren Kritik Aracılar." 26. Pazarlama Kongresi , Kırşehir, Turkey, 2022
ÖZER, M. Et Al. (2022) . "Markaya Bağlanmanın Karanlık Tarafı: Dürtüsel Satın Alma Yoluyla Negatif Kişisel İyi Oluşa Götüren Kritik Aracılar." 26. Pazarlama Kongresi , Kırşehir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET ÖZER Et Al. }, title={Markaya Bağlanmanın Karanlık Tarafı: Dürtüsel Satın Alma Yoluyla Negatif Kişisel İyi Oluşa Götüren Kritik Aracılar}, congress name={26. Pazarlama Kongresi}, city={Kırşehir}, country={Turkey}, year={2022}}