E. AKYÜZ, "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Durumları ile Eşduyumsal Empatik Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.1, no.1, pp.81-90, 2013
AKYÜZ, E. 2013. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Durumları ile Eşduyumsal Empatik Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.1, no.1 , 81-90.
AKYÜZ, E., (2013). Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Durumları ile Eşduyumsal Empatik Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.1, no.1, 81-90.
AKYÜZ, EMİNE. "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Durumları ile Eşduyumsal Empatik Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.1, no.1, 81-90, 2013
AKYÜZ, EMİNE. "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Durumları ile Eşduyumsal Empatik Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.1, no.1, pp.81-90, 2013
AKYÜZ, E. (2013) . "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Durumları ile Eşduyumsal Empatik Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.1, no.1, pp.81-90.
@article{article, author={EMİNE AKYÜZ}, title={Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Durumları ile Eşduyumsal Empatik Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY}, year=2013, pages={81-90} }