B. Toptaş, "A contemporary approach to performance evaluation: Teacher portfolios<p>Performans değerlendirmesinde çağdaş bir yaklaşım: Öğretmen dosya değerlendirmesi," Journal of Human Sciences , vol.14, no.4, pp.4156-4170, 2017
Toptaş, B. 2017. A contemporary approach to performance evaluation: Teacher portfolios<p>Performans değerlendirmesinde çağdaş bir yaklaşım: Öğretmen dosya değerlendirmesi. Journal of Human Sciences , vol.14, no.4 , 4156-4170.
Toptaş, B., (2017). A contemporary approach to performance evaluation: Teacher portfolios<p>Performans değerlendirmesinde çağdaş bir yaklaşım: Öğretmen dosya değerlendirmesi. Journal of Human Sciences , vol.14, no.4, 4156-4170.
Toptaş, BURCU. "A contemporary approach to performance evaluation: Teacher portfolios<p>Performans değerlendirmesinde çağdaş bir yaklaşım: Öğretmen dosya değerlendirmesi," Journal of Human Sciences , vol.14, no.4, 4156-4170, 2017
Toptaş, BURCU. "A contemporary approach to performance evaluation: Teacher portfolios<p>Performans değerlendirmesinde çağdaş bir yaklaşım: Öğretmen dosya değerlendirmesi." Journal of Human Sciences , vol.14, no.4, pp.4156-4170, 2017
Toptaş, B. (2017) . "A contemporary approach to performance evaluation: Teacher portfolios<p>Performans değerlendirmesinde çağdaş bir yaklaşım: Öğretmen dosya değerlendirmesi." Journal of Human Sciences , vol.14, no.4, pp.4156-4170.
@article{article, author={BURCU TOPTAŞ}, title={A contemporary approach to performance evaluation: Teacher portfolios<p>Performans değerlendirmesinde çağdaş bir yaklaşım: Öğretmen dosya değerlendirmesi}, journal={Journal of Human Sciences}, year=2017, pages={4156-4170} }