G. ÇETİNKAYA Et Al. , "Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde okuma ve anlama becerisine yönelik sınıf içi tamamlayıcı değerlendirme: Öğretim elemanı uygulamaları üzerine bir inceleme," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.10, no.4, pp.268-283, 2022
ÇETİNKAYA, G. Et Al. 2022. Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde okuma ve anlama becerisine yönelik sınıf içi tamamlayıcı değerlendirme: Öğretim elemanı uygulamaları üzerine bir inceleme. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.10, no.4 , 268-283.
ÇETİNKAYA, G., YOLCUSOY, Ö., & BAYINDIR, Z. N., (2022). Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde okuma ve anlama becerisine yönelik sınıf içi tamamlayıcı değerlendirme: Öğretim elemanı uygulamaları üzerine bir inceleme. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.10, no.4, 268-283.
ÇETİNKAYA, GÖKHAN, ÖZLEM YOLCUSOY, And ZEHRA NUR BAYINDIR. "Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde okuma ve anlama becerisine yönelik sınıf içi tamamlayıcı değerlendirme: Öğretim elemanı uygulamaları üzerine bir inceleme," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.10, no.4, 268-283, 2022
ÇETİNKAYA, GÖKHAN Et Al. "Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde okuma ve anlama becerisine yönelik sınıf içi tamamlayıcı değerlendirme: Öğretim elemanı uygulamaları üzerine bir inceleme." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.10, no.4, pp.268-283, 2022
ÇETİNKAYA, G. YOLCUSOY, Ö. And BAYINDIR, Z. N. (2022) . "Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde okuma ve anlama becerisine yönelik sınıf içi tamamlayıcı değerlendirme: Öğretim elemanı uygulamaları üzerine bir inceleme." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.10, no.4, pp.268-283.
@article{article, author={GÖKHAN ÇETİNKAYA Et Al. }, title={Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde okuma ve anlama becerisine yönelik sınıf içi tamamlayıcı değerlendirme: Öğretim elemanı uygulamaları üzerine bir inceleme}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY}, year=2022, pages={268-283} }