C. TOSUN Et Al. , "Üstün Zekalı Öğrencilerin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi," Amasya İlahiyat Dergisi , no.15, pp.43-76, 2020
TOSUN, C. Et Al. 2020. Üstün Zekalı Öğrencilerin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi. Amasya İlahiyat Dergisi , no.15 , 43-76.
TOSUN, C., SÖZEN, H., İPEK, Y., & ŞİMŞEK, V., (2020). Üstün Zekalı Öğrencilerin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi. Amasya İlahiyat Dergisi , no.15, 43-76.
TOSUN, CEMAL Et Al. "Üstün Zekalı Öğrencilerin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi," Amasya İlahiyat Dergisi , no.15, 43-76, 2020
TOSUN, CEMAL Et Al. "Üstün Zekalı Öğrencilerin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi." Amasya İlahiyat Dergisi , no.15, pp.43-76, 2020
TOSUN, C. Et Al. (2020) . "Üstün Zekalı Öğrencilerin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi." Amasya İlahiyat Dergisi , no.15, pp.43-76.
@article{article, author={CEMAL TOSUN Et Al. }, title={Üstün Zekalı Öğrencilerin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi}, journal={Amasya İlahiyat Dergisi}, year=2020, pages={43-76} }