E. ARSLAN Et Al. , "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ NEDEN AKTİF DEĞİLLER? KATILIMSAL ENGELLER," SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.16, no.4, pp.140-150, 2018
ARSLAN, E. Et Al. 2018. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ NEDEN AKTİF DEĞİLLER? KATILIMSAL ENGELLER. SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.16, no.4 , 140-150.
ARSLAN, E., YAĞMUR NAMLI, A., & DOĞANER, S., (2018). ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ NEDEN AKTİF DEĞİLLER? KATILIMSAL ENGELLER. SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.16, no.4, 140-150.
ARSLAN, ERKİN, AYŞE YAĞMUR NAMLI, And SEÇKİN DOĞANER. "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ NEDEN AKTİF DEĞİLLER? KATILIMSAL ENGELLER," SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.16, no.4, 140-150, 2018
ARSLAN, ERKİN Et Al. "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ NEDEN AKTİF DEĞİLLER? KATILIMSAL ENGELLER." SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.16, no.4, pp.140-150, 2018
ARSLAN, E. YAĞMUR NAMLI, A. And DOĞANER, S. (2018) . "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ NEDEN AKTİF DEĞİLLER? KATILIMSAL ENGELLER." SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.16, no.4, pp.140-150.
@article{article, author={ERKİN ARSLAN Et Al. }, title={ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ NEDEN AKTİF DEĞİLLER? KATILIMSAL ENGELLER}, journal={SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ}, year=2018, pages={140-150} }