H. T. ÖZTÜRK And B. Yılmaz, "Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi nin Seçmeli StatüsününDersin Pedagojik Değerine Yansımasının Öğretmen Bakış Açısı ileDeğerlendirilmesi," Ege Eğitim Dergisi , vol.12, no.2, pp.63-82, 2013
ÖZTÜRK, H. T. And Yılmaz, B. 2013. Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi nin Seçmeli StatüsününDersin Pedagojik Değerine Yansımasının Öğretmen Bakış Açısı ileDeğerlendirilmesi. Ege Eğitim Dergisi , vol.12, no.2 , 63-82.
ÖZTÜRK, H. T., & Yılmaz, B., (2013). Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi nin Seçmeli StatüsününDersin Pedagojik Değerine Yansımasının Öğretmen Bakış Açısı ileDeğerlendirilmesi. Ege Eğitim Dergisi , vol.12, no.2, 63-82.
ÖZTÜRK, HAYRİYE, And Burcu Yılmaz. "Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi nin Seçmeli StatüsününDersin Pedagojik Değerine Yansımasının Öğretmen Bakış Açısı ileDeğerlendirilmesi," Ege Eğitim Dergisi , vol.12, no.2, 63-82, 2013
ÖZTÜRK, HAYRİYE T. And Yılmaz, Burcu. "Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi nin Seçmeli StatüsününDersin Pedagojik Değerine Yansımasının Öğretmen Bakış Açısı ileDeğerlendirilmesi." Ege Eğitim Dergisi , vol.12, no.2, pp.63-82, 2013
ÖZTÜRK, H. T. And Yılmaz, B. (2013) . "Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi nin Seçmeli StatüsününDersin Pedagojik Değerine Yansımasının Öğretmen Bakış Açısı ileDeğerlendirilmesi." Ege Eğitim Dergisi , vol.12, no.2, pp.63-82.
@article{article, author={HAYRİYE TUĞBA ÖZTÜRK And author={Burcu Yılmaz}, title={Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi nin Seçmeli StatüsününDersin Pedagojik Değerine Yansımasının Öğretmen Bakış Açısı ileDeğerlendirilmesi}, journal={Ege Eğitim Dergisi}, year=2013, pages={63-82} }