H. Tüzün Et Al. , "Bilgisayar Oyunları ve öğrenme," In Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler , Ankara: PEGEM AKADEMİ, 2016, pp.771-788.
Tüzün, H. Et Al. Bilgisayar Oyunları ve öğrenme. 2016. In Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler , PEGEM AKADEMİ, Ankara, 771-788.
Tüzün, H., Akıncı, A., Yıldırım, D., & Sırakaya, M., (2016). Bilgisayar Oyunları ve öğrenme. Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler (pp.771-788), Ankara: PEGEM AKADEMİ.
Tüzün, Hakan Et Al. "Bilgisayar Oyunları ve öğrenme." In Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler , 771-788. Ankara: PEGEM AKADEMİ, 2016
Tüzün, Hakan Et Al. "Bilgisayar Oyunları ve öğrenme." Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler , PEGEM AKADEMİ, 2016, pp.771-788.
Tüzün, H. Et Al. (2016) "Bilgisayar Oyunları ve öğrenme", Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler . Ankara: PEGEM AKADEMİ.
@bookchapter{bookchapter, author ={Hakan Tüzün Et Al. }, chaptertitle={Bilgisayar Oyunları ve öğrenme}, booktitle={ Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler}, publisher={PEGEM AKADEMİ}, city={Ankara},year={2016} }