İ. BURAN And F. A. KOÇAK, "SANAL MARKA TOPLULUKLARINDA TÜKETİCİ KATILIMI," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.24, 2019
BURAN, İ. And KOÇAK, F. A. 2019. SANAL MARKA TOPLULUKLARINDA TÜKETİCİ KATILIMI. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.24 .
BURAN, İ., & KOÇAK, F. A., (2019). SANAL MARKA TOPLULUKLARINDA TÜKETİCİ KATILIMI. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.24.
BURAN, İREM, And FETHULLAH AKIN KOÇAK. "SANAL MARKA TOPLULUKLARINDA TÜKETİCİ KATILIMI," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.24, 2019
BURAN, İREM And KOÇAK, FETHULLAH A. . "SANAL MARKA TOPLULUKLARINDA TÜKETİCİ KATILIMI." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.24, 2019
BURAN, İ. And KOÇAK, F. A. (2019) . "SANAL MARKA TOPLULUKLARINDA TÜKETİCİ KATILIMI." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.24.
@article{article, author={İREM BURAN And author={FETHULLAH AKIN KOÇAK}, title={SANAL MARKA TOPLULUKLARINDA TÜKETİCİ KATILIMI}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2019}