E. YILDIZ And Ö. ADIGÜZEL, "Yaratıcı Dramayı Yöntem Olarak Kullanmak: Matematik Öğretiminde Öğretmen Görüşleri," Ankara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi , vol.2, no.2, pp.109-135, 2021
YILDIZ, E. And ADIGÜZEL, Ö. 2021. Yaratıcı Dramayı Yöntem Olarak Kullanmak: Matematik Öğretiminde Öğretmen Görüşleri. Ankara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi , vol.2, no.2 , 109-135.
YILDIZ, E., & ADIGÜZEL, Ö., (2021). Yaratıcı Dramayı Yöntem Olarak Kullanmak: Matematik Öğretiminde Öğretmen Görüşleri. Ankara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi , vol.2, no.2, 109-135.
YILDIZ, ERDOĞAN, And ÖMER ADIGÜZEL. "Yaratıcı Dramayı Yöntem Olarak Kullanmak: Matematik Öğretiminde Öğretmen Görüşleri," Ankara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi , vol.2, no.2, 109-135, 2021
YILDIZ, ERDOĞAN And ADIGÜZEL, ÖMER. "Yaratıcı Dramayı Yöntem Olarak Kullanmak: Matematik Öğretiminde Öğretmen Görüşleri." Ankara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi , vol.2, no.2, pp.109-135, 2021
YILDIZ, E. And ADIGÜZEL, Ö. (2021) . "Yaratıcı Dramayı Yöntem Olarak Kullanmak: Matematik Öğretiminde Öğretmen Görüşleri." Ankara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi , vol.2, no.2, pp.109-135.
@article{article, author={ERDOĞAN YILDIZ And author={ÖMER ADIGÜZEL}, title={Yaratıcı Dramayı Yöntem Olarak Kullanmak: Matematik Öğretiminde Öğretmen Görüşleri}, journal={Ankara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={109-135} }