M. ÖZER And A. ÖZER, "BENLİK UYUM TEORİSİ ÇERÇEVESİNDE MARKAYABAĞLANMANIN ÖNCÜLLERİ VE BAĞLANMASADAKAT İLİŞKİSİ," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergis , vol.5, no.2, pp.247-276, 2019
ÖZER, M. And ÖZER, A. 2019. BENLİK UYUM TEORİSİ ÇERÇEVESİNDE MARKAYABAĞLANMANIN ÖNCÜLLERİ VE BAĞLANMASADAKAT İLİŞKİSİ. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergis , vol.5, no.2 , 247-276.
ÖZER, M., & ÖZER, A., (2019). BENLİK UYUM TEORİSİ ÇERÇEVESİNDE MARKAYABAĞLANMANIN ÖNCÜLLERİ VE BAĞLANMASADAKAT İLİŞKİSİ. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergis , vol.5, no.2, 247-276.
ÖZER, MEHMET, And ALPER ÖZER. "BENLİK UYUM TEORİSİ ÇERÇEVESİNDE MARKAYABAĞLANMANIN ÖNCÜLLERİ VE BAĞLANMASADAKAT İLİŞKİSİ," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergis , vol.5, no.2, 247-276, 2019
ÖZER, MEHMET And ÖZER, ALPER. "BENLİK UYUM TEORİSİ ÇERÇEVESİNDE MARKAYABAĞLANMANIN ÖNCÜLLERİ VE BAĞLANMASADAKAT İLİŞKİSİ." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergis , vol.5, no.2, pp.247-276, 2019
ÖZER, M. And ÖZER, A. (2019) . "BENLİK UYUM TEORİSİ ÇERÇEVESİNDE MARKAYABAĞLANMANIN ÖNCÜLLERİ VE BAĞLANMASADAKAT İLİŞKİSİ." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergis , vol.5, no.2, pp.247-276.
@article{article, author={MEHMET ÖZER And author={ALPER ÖZER}, title={BENLİK UYUM TEORİSİ ÇERÇEVESİNDE MARKAYABAĞLANMANIN ÖNCÜLLERİ VE BAĞLANMASADAKAT İLİŞKİSİ}, journal={Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergis}, year=2019, pages={247-276} }