C. ERGÜL Et Al. , "Birinci ve ikinci sınıfta okuma becerilerinin gelişimi ve Matthew etkisi: Boylamsal bir çalışmanın sonuçları," MILLI EGITIM , vol.51, no.234, pp.939-966, 2022
ERGÜL, C. Et Al. 2022. Birinci ve ikinci sınıfta okuma becerilerinin gelişimi ve Matthew etkisi: Boylamsal bir çalışmanın sonuçları. MILLI EGITIM , vol.51, no.234 , 939-966.
ERGÜL, C., BAHAP KUDRET, Z., AKOĞLU, G., ÖKCÜN AKÇAMUŞ, M. Ç., KILIÇ TÜLÜ, B., & DEMİR, E., (2022). Birinci ve ikinci sınıfta okuma becerilerinin gelişimi ve Matthew etkisi: Boylamsal bir çalışmanın sonuçları. MILLI EGITIM , vol.51, no.234, 939-966.
ERGÜL, CEVRİYE Et Al. "Birinci ve ikinci sınıfta okuma becerilerinin gelişimi ve Matthew etkisi: Boylamsal bir çalışmanın sonuçları," MILLI EGITIM , vol.51, no.234, 939-966, 2022
ERGÜL, CEVRİYE Et Al. "Birinci ve ikinci sınıfta okuma becerilerinin gelişimi ve Matthew etkisi: Boylamsal bir çalışmanın sonuçları." MILLI EGITIM , vol.51, no.234, pp.939-966, 2022
ERGÜL, C. Et Al. (2022) . "Birinci ve ikinci sınıfta okuma becerilerinin gelişimi ve Matthew etkisi: Boylamsal bir çalışmanın sonuçları." MILLI EGITIM , vol.51, no.234, pp.939-966.
@article{article, author={CEVRİYE ERGÜL Et Al. }, title={Birinci ve ikinci sınıfta okuma becerilerinin gelişimi ve Matthew etkisi: Boylamsal bir çalışmanın sonuçları}, journal={MILLI EGITIM}, year=2022, pages={939-966} }