A. ÖZER And O. DOVGANIUC, "Gösteriş amaçlı ürünlerin satın alınmasında ülke orijini ve tüketici etnosentrizminin etkisi," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.11, 2013
ÖZER, A. And DOVGANIUC, O. 2013. Gösteriş amaçlı ürünlerin satın alınmasında ülke orijini ve tüketici etnosentrizminin etkisi. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.11 .
ÖZER, A., & DOVGANIUC, O., (2013). Gösteriş amaçlı ürünlerin satın alınmasında ülke orijini ve tüketici etnosentrizminin etkisi. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.11.
ÖZER, ALPER, And OLGA DOVGANIUC. "Gösteriş amaçlı ürünlerin satın alınmasında ülke orijini ve tüketici etnosentrizminin etkisi," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.11, 2013
ÖZER, ALPER And DOVGANIUC, OLGA. "Gösteriş amaçlı ürünlerin satın alınmasında ülke orijini ve tüketici etnosentrizminin etkisi." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.11, 2013
ÖZER, A. And DOVGANIUC, O. (2013) . "Gösteriş amaçlı ürünlerin satın alınmasında ülke orijini ve tüketici etnosentrizminin etkisi." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.11.
@article{article, author={ALPER ÖZER And author={OLGA DOVGANIUC}, title={Gösteriş amaçlı ürünlerin satın alınmasında ülke orijini ve tüketici etnosentrizminin etkisi}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2013}