N. P. KILIÇ, "DİJİTAL OYUNLARDA BELLEĞİN YENİDEN İNŞASI: NUSRAT ÖRNEĞİ," Moment Dergi , vol.7, no.2, pp.265-286, 2020
KILIÇ, N. P. 2020. DİJİTAL OYUNLARDA BELLEĞİN YENİDEN İNŞASI: NUSRAT ÖRNEĞİ. Moment Dergi , vol.7, no.2 , 265-286.
KILIÇ, N. P., (2020). DİJİTAL OYUNLARDA BELLEĞİN YENİDEN İNŞASI: NUSRAT ÖRNEĞİ. Moment Dergi , vol.7, no.2, 265-286.
KILIÇ, NİLÜFER. "DİJİTAL OYUNLARDA BELLEĞİN YENİDEN İNŞASI: NUSRAT ÖRNEĞİ," Moment Dergi , vol.7, no.2, 265-286, 2020
KILIÇ, NİLÜFER P. . "DİJİTAL OYUNLARDA BELLEĞİN YENİDEN İNŞASI: NUSRAT ÖRNEĞİ." Moment Dergi , vol.7, no.2, pp.265-286, 2020
KILIÇ, N. P. (2020) . "DİJİTAL OYUNLARDA BELLEĞİN YENİDEN İNŞASI: NUSRAT ÖRNEĞİ." Moment Dergi , vol.7, no.2, pp.265-286.
@article{article, author={NİLÜFER PINAR KILIÇ}, title={DİJİTAL OYUNLARDA BELLEĞİN YENİDEN İNŞASI: NUSRAT ÖRNEĞİ}, journal={Moment Dergi}, year=2020, pages={265-286} }