C. ERGÜL Et Al. , "Anasınıfına Devam Eden Çocuklarda Hızlı isimlendirme ve Sesbilgisel Farkındalık Becerileri İlişkili mi? Okuma Başarısını Etkileyen Temel Becerilere Bir Bakış," INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL, ECONOMIC AND SOCIAL STUDIES , 2017
ERGÜL, C. Et Al. 2017. Anasınıfına Devam Eden Çocuklarda Hızlı isimlendirme ve Sesbilgisel Farkındalık Becerileri İlişkili mi? Okuma Başarısını Etkileyen Temel Becerilere Bir Bakış. INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL, ECONOMIC AND SOCIAL STUDIES .
ERGÜL, C., AKOĞLU, G., ÖKCÜN AKÇAMUŞ, M. Ç., & DEMİR, E., (2017). Anasınıfına Devam Eden Çocuklarda Hızlı isimlendirme ve Sesbilgisel Farkındalık Becerileri İlişkili mi? Okuma Başarısını Etkileyen Temel Becerilere Bir Bakış . INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL, ECONOMIC AND SOCIAL STUDIES
ERGÜL, CEVRİYE Et Al. "Anasınıfına Devam Eden Çocuklarda Hızlı isimlendirme ve Sesbilgisel Farkındalık Becerileri İlişkili mi? Okuma Başarısını Etkileyen Temel Becerilere Bir Bakış," INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL, ECONOMIC AND SOCIAL STUDIES, 2017
ERGÜL, CEVRİYE Et Al. "Anasınıfına Devam Eden Çocuklarda Hızlı isimlendirme ve Sesbilgisel Farkındalık Becerileri İlişkili mi? Okuma Başarısını Etkileyen Temel Becerilere Bir Bakış." INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL, ECONOMIC AND SOCIAL STUDIES , 2017
ERGÜL, C. Et Al. (2017) . "Anasınıfına Devam Eden Çocuklarda Hızlı isimlendirme ve Sesbilgisel Farkındalık Becerileri İlişkili mi? Okuma Başarısını Etkileyen Temel Becerilere Bir Bakış." INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL, ECONOMIC AND SOCIAL STUDIES .
@conferencepaper{conferencepaper, author={CEVRİYE ERGÜL Et Al. }, title={Anasınıfına Devam Eden Çocuklarda Hızlı isimlendirme ve Sesbilgisel Farkındalık Becerileri İlişkili mi? Okuma Başarısını Etkileyen Temel Becerilere Bir Bakış}, congress name={INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL, ECONOMIC AND SOCIAL STUDIES}, city={}, country={}, year={2017}}