Ş. SABAH, "Kimlik ve Tüketim İlişkisini Tersinden Düşünmek: Lüks Ürünlerin Taklitleri ile Kimlik Oluşturma," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.1, pp.53-78, 2013
SABAH, Ş. 2013. Kimlik ve Tüketim İlişkisini Tersinden Düşünmek: Lüks Ürünlerin Taklitleri ile Kimlik Oluşturma. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.1 , 53-78.
SABAH, Ş., (2013). Kimlik ve Tüketim İlişkisini Tersinden Düşünmek: Lüks Ürünlerin Taklitleri ile Kimlik Oluşturma. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.1, 53-78.
SABAH, ŞENAY. "Kimlik ve Tüketim İlişkisini Tersinden Düşünmek: Lüks Ürünlerin Taklitleri ile Kimlik Oluşturma," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.1, 53-78, 2013
SABAH, ŞENAY S. . "Kimlik ve Tüketim İlişkisini Tersinden Düşünmek: Lüks Ürünlerin Taklitleri ile Kimlik Oluşturma." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.1, pp.53-78, 2013
SABAH, Ş. (2013) . "Kimlik ve Tüketim İlişkisini Tersinden Düşünmek: Lüks Ürünlerin Taklitleri ile Kimlik Oluşturma." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.1, pp.53-78.
@article{article, author={ŞENAY SABAH ÇELİK}, title={Kimlik ve Tüketim İlişkisini Tersinden Düşünmek: Lüks Ürünlerin Taklitleri ile Kimlik Oluşturma}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2013, pages={53-78} }