Ş. SABAH, ""Beşiktaş Sen Bizim Her Şeyimizsin": Tüketim ve Kutsallık Bağlamında Taraftarlık," Eurasian Business & Economics Journal , vol.2, no.2, pp.541-558, 2016
SABAH, Ş. 2016. "Beşiktaş Sen Bizim Her Şeyimizsin": Tüketim ve Kutsallık Bağlamında Taraftarlık. Eurasian Business & Economics Journal , vol.2, no.2 , 541-558.
SABAH, Ş., (2016). "Beşiktaş Sen Bizim Her Şeyimizsin": Tüketim ve Kutsallık Bağlamında Taraftarlık. Eurasian Business & Economics Journal , vol.2, no.2, 541-558.
SABAH, ŞENAY. ""Beşiktaş Sen Bizim Her Şeyimizsin": Tüketim ve Kutsallık Bağlamında Taraftarlık," Eurasian Business & Economics Journal , vol.2, no.2, 541-558, 2016
SABAH, ŞENAY S. . ""Beşiktaş Sen Bizim Her Şeyimizsin": Tüketim ve Kutsallık Bağlamında Taraftarlık." Eurasian Business & Economics Journal , vol.2, no.2, pp.541-558, 2016
SABAH, Ş. (2016) . ""Beşiktaş Sen Bizim Her Şeyimizsin": Tüketim ve Kutsallık Bağlamında Taraftarlık." Eurasian Business & Economics Journal , vol.2, no.2, pp.541-558.
@article{article, author={ŞENAY SABAH ÇELİK}, title={"Beşiktaş Sen Bizim Her Şeyimizsin": Tüketim ve Kutsallık Bağlamında Taraftarlık}, journal={Eurasian Business & Economics Journal}, year=2016, pages={541-558} }