N. İlhan And S. AYGÜN CENGİZ, "Psikanalitik Bir Okuma Denemesi: Düş Olarak Reklam," Posseible Düşünme Dergisi , pp.1-25, 2013
İlhan, N. And AYGÜN CENGİZ, S. 2013. Psikanalitik Bir Okuma Denemesi: Düş Olarak Reklam. Posseible Düşünme Dergisi , 1-25.
İlhan, N., & AYGÜN CENGİZ, S., (2013). Psikanalitik Bir Okuma Denemesi: Düş Olarak Reklam. Posseible Düşünme Dergisi , 1-25.
İlhan, Nihan, And SERPİL AYGÜN CENGİZ. "Psikanalitik Bir Okuma Denemesi: Düş Olarak Reklam," Posseible Düşünme Dergisi , 1-25, 2013
İlhan, Nihan And AYGÜN CENGİZ, SERPİL A. . "Psikanalitik Bir Okuma Denemesi: Düş Olarak Reklam." Posseible Düşünme Dergisi , pp.1-25, 2013
İlhan, N. And AYGÜN CENGİZ, S. (2013) . "Psikanalitik Bir Okuma Denemesi: Düş Olarak Reklam." Posseible Düşünme Dergisi , pp.1-25.
@article{article, author={Nihan İlhan And author={SERPİL AYGÜN CENGİZ}, title={Psikanalitik Bir Okuma Denemesi: Düş Olarak Reklam}, journal={Posseible Düşünme Dergisi}, year=2013, pages={1-25} }