G. ÇETİNKAYA And H. ÜLPER, "Anlatım Bozukluğu Taşıyan Tümcelerin Kabul Edilebilirliği ve Kavranılabilirliği Öğrenci Okurlar Üzerinden Karşılaştırmalı Bir İnceleme," Hayef:journal of education (Online) , vol.12, no.1, pp.251-264, 2015
ÇETİNKAYA, G. And ÜLPER, H. 2015. Anlatım Bozukluğu Taşıyan Tümcelerin Kabul Edilebilirliği ve Kavranılabilirliği Öğrenci Okurlar Üzerinden Karşılaştırmalı Bir İnceleme. Hayef:journal of education (Online) , vol.12, no.1 , 251-264.
ÇETİNKAYA, G., & ÜLPER, H., (2015). Anlatım Bozukluğu Taşıyan Tümcelerin Kabul Edilebilirliği ve Kavranılabilirliği Öğrenci Okurlar Üzerinden Karşılaştırmalı Bir İnceleme. Hayef:journal of education (Online) , vol.12, no.1, 251-264.
ÇETİNKAYA, GÖKHAN, And HAKAN ÜLPER. "Anlatım Bozukluğu Taşıyan Tümcelerin Kabul Edilebilirliği ve Kavranılabilirliği Öğrenci Okurlar Üzerinden Karşılaştırmalı Bir İnceleme," Hayef:journal of education (Online) , vol.12, no.1, 251-264, 2015
ÇETİNKAYA, GÖKHAN And ÜLPER, HAKAN. "Anlatım Bozukluğu Taşıyan Tümcelerin Kabul Edilebilirliği ve Kavranılabilirliği Öğrenci Okurlar Üzerinden Karşılaştırmalı Bir İnceleme." Hayef:journal of education (Online) , vol.12, no.1, pp.251-264, 2015
ÇETİNKAYA, G. And ÜLPER, H. (2015) . "Anlatım Bozukluğu Taşıyan Tümcelerin Kabul Edilebilirliği ve Kavranılabilirliği Öğrenci Okurlar Üzerinden Karşılaştırmalı Bir İnceleme." Hayef:journal of education (Online) , vol.12, no.1, pp.251-264.
@article{article, author={GÖKHAN ÇETİNKAYA And author={HAKAN ÜLPER}, title={Anlatım Bozukluğu Taşıyan Tümcelerin Kabul Edilebilirliği ve Kavranılabilirliği Öğrenci Okurlar Üzerinden Karşılaştırmalı Bir İnceleme}, journal={Hayef:journal of education (Online)}, year=2015, pages={251-264} }