S. Bayram And M. M. Güldür, "TÜRK HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE MARKALAŞMA VE TÜRK HAZIR GİYİM MARKALARININ İMAJI," The Journal of Social Sciences , vol.2, no.5, pp.373-386, 2015
Bayram, S. And Güldür, M. M. 2015. TÜRK HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE MARKALAŞMA VE TÜRK HAZIR GİYİM MARKALARININ İMAJI. The Journal of Social Sciences , vol.2, no.5 , 373-386.
Bayram, S., & Güldür, M. M., (2015). TÜRK HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE MARKALAŞMA VE TÜRK HAZIR GİYİM MARKALARININ İMAJI. The Journal of Social Sciences , vol.2, no.5, 373-386.
Bayram, SİNEM, And MUHAMMED MUSTAFA GÜLDÜR. "TÜRK HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE MARKALAŞMA VE TÜRK HAZIR GİYİM MARKALARININ İMAJI," The Journal of Social Sciences , vol.2, no.5, 373-386, 2015
Bayram, SİNEM And Güldür, MUHAMMED M. . "TÜRK HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE MARKALAŞMA VE TÜRK HAZIR GİYİM MARKALARININ İMAJI." The Journal of Social Sciences , vol.2, no.5, pp.373-386, 2015
Bayram, S. And Güldür, M. M. (2015) . "TÜRK HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE MARKALAŞMA VE TÜRK HAZIR GİYİM MARKALARININ İMAJI." The Journal of Social Sciences , vol.2, no.5, pp.373-386.
@article{article, author={SİNEM KIRDEMİR And author={MUHAMMED MUSTAFA GÜLDÜR}, title={TÜRK HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE MARKALAŞMA VE TÜRK HAZIR GİYİM MARKALARININ İMAJI}, journal={The Journal of Social Sciences}, year=2015, pages={373-386} }