F. Mızıkacı And P. Taşkın, "PRE-SERVICE TEACHERS’ GAINING CRITICAL CONSCIOUSNESS THROUGH CASE METHOD: ACHILD MARRIAGE CASE," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.1, pp.7-18, 2022
Mızıkacı, F. And Taşkın, P. 2022. PRE-SERVICE TEACHERS’ GAINING CRITICAL CONSCIOUSNESS THROUGH CASE METHOD: ACHILD MARRIAGE CASE. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.1 , 7-18.
Mızıkacı, F., & Taşkın, P., (2022). PRE-SERVICE TEACHERS’ GAINING CRITICAL CONSCIOUSNESS THROUGH CASE METHOD: ACHILD MARRIAGE CASE. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.1, 7-18.
Mızıkacı, FATMA, And PELİN TAŞKIN. "PRE-SERVICE TEACHERS’ GAINING CRITICAL CONSCIOUSNESS THROUGH CASE METHOD: ACHILD MARRIAGE CASE," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.1, 7-18, 2022
Mızıkacı, FATMA And Taşkın, PELİN. "PRE-SERVICE TEACHERS’ GAINING CRITICAL CONSCIOUSNESS THROUGH CASE METHOD: ACHILD MARRIAGE CASE." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.1, pp.7-18, 2022
Mızıkacı, F. And Taşkın, P. (2022) . "PRE-SERVICE TEACHERS’ GAINING CRITICAL CONSCIOUSNESS THROUGH CASE METHOD: ACHILD MARRIAGE CASE." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.1, pp.7-18.
@article{article, author={FATMA MIZIKACI And author={PELİN TAŞKIN}, title={PRE-SERVICE TEACHERS’ GAINING CRITICAL CONSCIOUSNESS THROUGH CASE METHOD: ACHILD MARRIAGE CASE}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={7-18} }