P. ŞENEL TEKİN And A. H. ATAŞ, "Ters-Yüz Sınıf Yaklaşımıyla Tıbbi Terminoloji Öğretimine İlişkin Bir Durum Çalışması-A Case Study on Teaching Medical Terminology with Flipped Classroom Approach," Hemşirelikte Araştırma ve Geliştirme Dergisi , vol.20, no.2-3, pp.46-61, 2018
ŞENEL TEKİN, P. And ATAŞ, A. H. 2018. Ters-Yüz Sınıf Yaklaşımıyla Tıbbi Terminoloji Öğretimine İlişkin Bir Durum Çalışması-A Case Study on Teaching Medical Terminology with Flipped Classroom Approach. Hemşirelikte Araştırma ve Geliştirme Dergisi , vol.20, no.2-3 , 46-61.
ŞENEL TEKİN, P., & ATAŞ, A. H., (2018). Ters-Yüz Sınıf Yaklaşımıyla Tıbbi Terminoloji Öğretimine İlişkin Bir Durum Çalışması-A Case Study on Teaching Medical Terminology with Flipped Classroom Approach. Hemşirelikte Araştırma ve Geliştirme Dergisi , vol.20, no.2-3, 46-61.
ŞENEL TEKİN, PERİHAN, And AMİNE HATUN ATAŞ. "Ters-Yüz Sınıf Yaklaşımıyla Tıbbi Terminoloji Öğretimine İlişkin Bir Durum Çalışması-A Case Study on Teaching Medical Terminology with Flipped Classroom Approach," Hemşirelikte Araştırma ve Geliştirme Dergisi , vol.20, no.2-3, 46-61, 2018
ŞENEL TEKİN, PERİHAN Ş. And ATAŞ, AMİNE H. . "Ters-Yüz Sınıf Yaklaşımıyla Tıbbi Terminoloji Öğretimine İlişkin Bir Durum Çalışması-A Case Study on Teaching Medical Terminology with Flipped Classroom Approach." Hemşirelikte Araştırma ve Geliştirme Dergisi , vol.20, no.2-3, pp.46-61, 2018
ŞENEL TEKİN, P. And ATAŞ, A. H. (2018) . "Ters-Yüz Sınıf Yaklaşımıyla Tıbbi Terminoloji Öğretimine İlişkin Bir Durum Çalışması-A Case Study on Teaching Medical Terminology with Flipped Classroom Approach." Hemşirelikte Araştırma ve Geliştirme Dergisi , vol.20, no.2-3, pp.46-61.
@article{article, author={PERİHAN ŞENEL TEKİN And author={AMİNE HATUN ATAŞ}, title={Ters-Yüz Sınıf Yaklaşımıyla Tıbbi Terminoloji Öğretimine İlişkin Bir Durum Çalışması-A Case Study on Teaching Medical Terminology with Flipped Classroom Approach}, journal={Hemşirelikte Araştırma ve Geliştirme Dergisi}, year=2018, pages={46-61} }