E. KARATAŞ And H. İ. Yalin, "The impact of matching learning-teaching styles on students’ academic achievement Öğrenme-öğretme stili eşleştirmesinin öğrenci başarısı üzerindeki etkisi," Eurasian Journal of Educational Research , vol.2021, no.92, pp.377-402, 2021
KARATAŞ, E. And Yalin, H. İ. 2021. The impact of matching learning-teaching styles on students’ academic achievement Öğrenme-öğretme stili eşleştirmesinin öğrenci başarısı üzerindeki etkisi. Eurasian Journal of Educational Research , vol.2021, no.92 , 377-402.
KARATAŞ, E., & Yalin, H. İ., (2021). The impact of matching learning-teaching styles on students’ academic achievement Öğrenme-öğretme stili eşleştirmesinin öğrenci başarısı üzerindeki etkisi. Eurasian Journal of Educational Research , vol.2021, no.92, 377-402.
KARATAŞ, ERİNÇ, And Halil İbrahim Yalin. "The impact of matching learning-teaching styles on students’ academic achievement Öğrenme-öğretme stili eşleştirmesinin öğrenci başarısı üzerindeki etkisi," Eurasian Journal of Educational Research , vol.2021, no.92, 377-402, 2021
KARATAŞ, ERİNÇ And Yalin, Halil İ. . "The impact of matching learning-teaching styles on students’ academic achievement Öğrenme-öğretme stili eşleştirmesinin öğrenci başarısı üzerindeki etkisi." Eurasian Journal of Educational Research , vol.2021, no.92, pp.377-402, 2021
KARATAŞ, E. And Yalin, H. İ. (2021) . "The impact of matching learning-teaching styles on students’ academic achievement Öğrenme-öğretme stili eşleştirmesinin öğrenci başarısı üzerindeki etkisi." Eurasian Journal of Educational Research , vol.2021, no.92, pp.377-402.
@article{article, author={ERİNÇ KARATAŞ And author={Halil İbrahim Yalin}, title={The impact of matching learning-teaching styles on students’ academic achievement Öğrenme-öğretme stili eşleştirmesinin öğrenci başarısı üzerindeki etkisi}, journal={Eurasian Journal of Educational Research}, year=2021, pages={377-402} }