B. TÜRKER BİBER Et Al. , "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözmeye Dair Pedagojik Alan Bilgilerinin Sınıf İçi Gözlem ve Görüşme Yoluyla Belirlenmesi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.4, pp.1483-1498, 2017
TÜRKER BİBER, B. Et Al. 2017. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözmeye Dair Pedagojik Alan Bilgilerinin Sınıf İçi Gözlem ve Görüşme Yoluyla Belirlenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.4 , 1483-1498.
TÜRKER BİBER, B., AYLAR, E., AY, Z. S., & Akkuş İspir, O., (2017). İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözmeye Dair Pedagojik Alan Bilgilerinin Sınıf İçi Gözlem ve Görüşme Yoluyla Belirlenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.4, 1483-1498.
TÜRKER BİBER, BELMA Et Al. "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözmeye Dair Pedagojik Alan Bilgilerinin Sınıf İçi Gözlem ve Görüşme Yoluyla Belirlenmesi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.4, 1483-1498, 2017
TÜRKER BİBER, BELMA T. Et Al. "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözmeye Dair Pedagojik Alan Bilgilerinin Sınıf İçi Gözlem ve Görüşme Yoluyla Belirlenmesi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.4, pp.1483-1498, 2017
TÜRKER BİBER, B. Et Al. (2017) . "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözmeye Dair Pedagojik Alan Bilgilerinin Sınıf İçi Gözlem ve Görüşme Yoluyla Belirlenmesi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.4, pp.1483-1498.
@article{article, author={BELMA TÜRKER BİBER Et Al. }, title={İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözmeye Dair Pedagojik Alan Bilgilerinin Sınıf İçi Gözlem ve Görüşme Yoluyla Belirlenmesi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2017, pages={1483-1498} }