D. ULAŞ Et Al. , "Ankara Üniversitesi TÖMER’in Tüketici Temelli Marka Denkliği," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, pp.358-383, 2018
ULAŞ, D. Et Al. 2018. Ankara Üniversitesi TÖMER’in Tüketici Temelli Marka Denkliği. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4 , 358-383.
ULAŞ, D., TUZCU, M. A., & SATICI, E., (2018). Ankara Üniversitesi TÖMER’in Tüketici Temelli Marka Denkliği. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, 358-383.
ULAŞ, DİLBER, MEHMET ARCAN TUZCU, And ESRA SATICI. "Ankara Üniversitesi TÖMER’in Tüketici Temelli Marka Denkliği," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, 358-383, 2018
ULAŞ, DİLBER Et Al. "Ankara Üniversitesi TÖMER’in Tüketici Temelli Marka Denkliği." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, pp.358-383, 2018
ULAŞ, D. TUZCU, M. A. And SATICI, E. (2018) . "Ankara Üniversitesi TÖMER’in Tüketici Temelli Marka Denkliği." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, pp.358-383.
@article{article, author={DİLBER ULAŞ Et Al. }, title={Ankara Üniversitesi TÖMER’in Tüketici Temelli Marka Denkliği}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={358-383} }