C. Ergül Et Al. , "Anasınıflarında Gerçekleştirilen Birlikte Kitap Okuma Etkinliklerinin Etkileşimli Kitap Okuma Bağlamında İncelenmesi," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.3, pp.603-619, 2015
Ergül, C. Et Al. 2015. Anasınıflarında Gerçekleştirilen Birlikte Kitap Okuma Etkinliklerinin Etkileşimli Kitap Okuma Bağlamında İncelenmesi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.3 , 603-619.
Ergül, C., Akoğlu, G., Sarıca, A. D., Tufan, M., & Karaman, G., (2015). Anasınıflarında Gerçekleştirilen Birlikte Kitap Okuma Etkinliklerinin Etkileşimli Kitap Okuma Bağlamında İncelenmesi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.3, 603-619.
Ergül, CEVRİYE Et Al. "Anasınıflarında Gerçekleştirilen Birlikte Kitap Okuma Etkinliklerinin Etkileşimli Kitap Okuma Bağlamında İncelenmesi," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.3, 603-619, 2015
Ergül, CEVRİYE Et Al. "Anasınıflarında Gerçekleştirilen Birlikte Kitap Okuma Etkinliklerinin Etkileşimli Kitap Okuma Bağlamında İncelenmesi." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.3, pp.603-619, 2015
Ergül, C. Et Al. (2015) . "Anasınıflarında Gerçekleştirilen Birlikte Kitap Okuma Etkinliklerinin Etkileşimli Kitap Okuma Bağlamında İncelenmesi." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.3, pp.603-619.
@article{article, author={CEVRİYE ERGÜL Et Al. }, title={Anasınıflarında Gerçekleştirilen Birlikte Kitap Okuma Etkinliklerinin Etkileşimli Kitap Okuma Bağlamında İncelenmesi}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={603-619} }