Z. ÖZKAN ÜNER, "Markaların Anahtar Kelime Reklamlarında Kullanımına İlişkin Kısa Bir Değerlendirme," Terazi Hukuk Dergisi , vol.16, no.183, pp.2202-2215, 2021
ÖZKAN ÜNER, Z. 2021. Markaların Anahtar Kelime Reklamlarında Kullanımına İlişkin Kısa Bir Değerlendirme. Terazi Hukuk Dergisi , vol.16, no.183 , 2202-2215.
ÖZKAN ÜNER, Z., (2021). Markaların Anahtar Kelime Reklamlarında Kullanımına İlişkin Kısa Bir Değerlendirme. Terazi Hukuk Dergisi , vol.16, no.183, 2202-2215.
ÖZKAN ÜNER, ZEHRA. "Markaların Anahtar Kelime Reklamlarında Kullanımına İlişkin Kısa Bir Değerlendirme," Terazi Hukuk Dergisi , vol.16, no.183, 2202-2215, 2021
ÖZKAN ÜNER, ZEHRA Ö. . "Markaların Anahtar Kelime Reklamlarında Kullanımına İlişkin Kısa Bir Değerlendirme." Terazi Hukuk Dergisi , vol.16, no.183, pp.2202-2215, 2021
ÖZKAN ÜNER, Z. (2021) . "Markaların Anahtar Kelime Reklamlarında Kullanımına İlişkin Kısa Bir Değerlendirme." Terazi Hukuk Dergisi , vol.16, no.183, pp.2202-2215.
@article{article, author={ZEHRA ÖZKAN ÜNER}, title={Markaların Anahtar Kelime Reklamlarında Kullanımına İlişkin Kısa Bir Değerlendirme}, journal={Terazi Hukuk Dergisi}, year=2021, pages={2202-2215} }