N. AKBEN, "Views of prospective form teachers on the problem posing approach that is used in science instruction Fen öğretiminde kullanılan problem kurma yaklaşımına ilişkin sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri," Elementary Education Online , vol.18, no.3, pp.1172-1185, 2019
AKBEN, N. 2019. Views of prospective form teachers on the problem posing approach that is used in science instruction Fen öğretiminde kullanılan problem kurma yaklaşımına ilişkin sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri. Elementary Education Online , vol.18, no.3 , 1172-1185.
AKBEN, N., (2019). Views of prospective form teachers on the problem posing approach that is used in science instruction Fen öğretiminde kullanılan problem kurma yaklaşımına ilişkin sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri. Elementary Education Online , vol.18, no.3, 1172-1185.
AKBEN, NİMET. "Views of prospective form teachers on the problem posing approach that is used in science instruction Fen öğretiminde kullanılan problem kurma yaklaşımına ilişkin sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri," Elementary Education Online , vol.18, no.3, 1172-1185, 2019
AKBEN, NİMET. "Views of prospective form teachers on the problem posing approach that is used in science instruction Fen öğretiminde kullanılan problem kurma yaklaşımına ilişkin sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri." Elementary Education Online , vol.18, no.3, pp.1172-1185, 2019
AKBEN, N. (2019) . "Views of prospective form teachers on the problem posing approach that is used in science instruction Fen öğretiminde kullanılan problem kurma yaklaşımına ilişkin sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri." Elementary Education Online , vol.18, no.3, pp.1172-1185.
@article{article, author={NİMET AKBEN}, title={Views of prospective form teachers on the problem posing approach that is used in science instruction Fen öğretiminde kullanılan problem kurma yaklaşımına ilişkin sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri}, journal={Elementary Education Online}, year=2019, pages={1172-1185} }