Ş. ARSLAN SOYALTIN Et Al. , "Yaratıcı Drama Yönteminin Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerileri Üzerindeki Etkisi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.30, pp.185-239, 2021
ARSLAN SOYALTIN, Ş. Et Al. 2021. Yaratıcı Drama Yönteminin Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerileri Üzerindeki Etkisi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.30 , 185-239.
ARSLAN SOYALTIN, Ş., DİKEN, İ. H., & ADIGÜZEL, Ö., (2021). Yaratıcı Drama Yönteminin Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerileri Üzerindeki Etkisi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.30, 185-239.
ARSLAN SOYALTIN, ŞENAY, İBRAHİM HALİL DİKEN, And ÖMER ADIGÜZEL. "Yaratıcı Drama Yönteminin Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerileri Üzerindeki Etkisi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.30, 185-239, 2021
ARSLAN SOYALTIN, ŞENAY A. Et Al. "Yaratıcı Drama Yönteminin Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerileri Üzerindeki Etkisi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.30, pp.185-239, 2021
ARSLAN SOYALTIN, Ş. DİKEN, İ. H. And ADIGÜZEL, Ö. (2021) . "Yaratıcı Drama Yönteminin Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerileri Üzerindeki Etkisi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.30, pp.185-239.
@article{article, author={ŞENAY ARSLAN SOYALTIN Et Al. }, title={Yaratıcı Drama Yönteminin Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerileri Üzerindeki Etkisi}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={185-239} }