C. ERGÜL Et Al. , "Early childhood teachers’ knowledge and classroom practices on early literacy Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Erken okuryazarlık” kavramına İlişkin bilgi düzeyleri ve sınıf uygulamaları," Elementary Education Online , vol.13, no.4, pp.1449-1472, 2014
ERGÜL, C. Et Al. 2014. Early childhood teachers’ knowledge and classroom practices on early literacy Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Erken okuryazarlık” kavramına İlişkin bilgi düzeyleri ve sınıf uygulamaları. Elementary Education Online , vol.13, no.4 , 1449-1472.
ERGÜL, C., Karaman, G., Akoğlu, G., Tufan, M., Sarıca, A. D., & Kudret, Z. B., (2014). Early childhood teachers’ knowledge and classroom practices on early literacy Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Erken okuryazarlık” kavramına İlişkin bilgi düzeyleri ve sınıf uygulamaları. Elementary Education Online , vol.13, no.4, 1449-1472.
ERGÜL, CEVRİYE Et Al. "Early childhood teachers’ knowledge and classroom practices on early literacy Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Erken okuryazarlık” kavramına İlişkin bilgi düzeyleri ve sınıf uygulamaları," Elementary Education Online , vol.13, no.4, 1449-1472, 2014
ERGÜL, CEVRİYE Et Al. "Early childhood teachers’ knowledge and classroom practices on early literacy Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Erken okuryazarlık” kavramına İlişkin bilgi düzeyleri ve sınıf uygulamaları." Elementary Education Online , vol.13, no.4, pp.1449-1472, 2014
ERGÜL, C. Et Al. (2014) . "Early childhood teachers’ knowledge and classroom practices on early literacy Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Erken okuryazarlık” kavramına İlişkin bilgi düzeyleri ve sınıf uygulamaları." Elementary Education Online , vol.13, no.4, pp.1449-1472.
@article{article, author={CEVRİYE ERGÜL Et Al. }, title={Early childhood teachers’ knowledge and classroom practices on early literacy Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Erken okuryazarlık” kavramına İlişkin bilgi düzeyleri ve sınıf uygulamaları}, journal={Elementary Education Online}, year=2014, pages={1449-1472} }